Zatražite podršku
Često postavljana pitanja
Kreditne kartice
-
-
Da biste se prijavili na račun kreditne kartice, posjetite izdavatelja ili mrežno mjesto banke. Mrežna stranica i besplatni broj mogu se nalaziti na prednjoj ili stražnjoj strani vaše Visa kartice. Ako vam je potrebna dodatna podrška, nazovite Visa karticu pomoću gornjeg padajućeg izbornika.
-
-
Za osporavanje naplate na vašoj kartici obratite se izdavatelju ili banci pomoću besplatnog broja koji se nalazi na prednjoj ili stražnjoj strani Visa kartice. U mnogim slučajevima, vaš izdavatelj ili banka zahtijevat će detaljne informacije o transakciji prije rješavanja sporne naplate.
-
-
Za utvrđivanje zašto je vaša kartica odbijena, obratite se izdavatelju ili banci pomoću besplatnog broja koji se nalazi na prednjoj ili stražnjoj strani Visa kartice. Vaša kartica može biti odbijena iz raznih razloga. Vaš izdavatelj ili banka najbolje su opremljeni za pružanje specifičnog razloga odbijanja i pružanje smjernica o tome kako obraditi transakciju.
-
-
Da biste prijavili svoju izgubljenu ili ukradenu Visa karticu, posjetite našu stranicu Izgubljene ili ukradene kartice. Naš stručni tim za podršku može vam u bilo kojem trenutku pomoći s prijavljivanjem i blokiranjem vaše izgubljene ili ukradene kartice te potražiti pružanje hitnih usluga* ako je primjenjivo.
-
-
Da biste pronašli bankomat, pogledajte Visin lokator bankomata da biste mogli podignuti valutu na više od 2 milijuna bankomata širom svijeta.
Sigurnost
-
-
Ako vas netko nazove ili uputi e-poštu u kojoj se traže vaši podaci, nemojte ih davati. Možete prijaviti telefonsku prijevaru koja upotrebljava ime Visa tako da kontaktirate nas. Visa ne zove niti šalje e-poštu vlasnicima kartica u kojima traži osobne podatke.
-
-
Posjetite našu stranicu Izgubljene ili ukradene kartice – ako krađa identiteta uključuje vašu Visa karticu – kako biste saznali kako otkazati karticu ili dobiti zamjensku karticu za hitne slučajeve.
Putovanje
-
-
Odgovore na uobičajena pitanja o putovanjima – kao što je dostupnost bankomata, hitnih službi i kako dobiti pomoć kada ste u inozemstvu, možete pronaći u Podršci za putovanja korisnika. Ako imate pitanja o tome trebate li obavijestiti izdavatelja da putujete i da ćete upotrebljavati svoju Visa karticu u inozemstvu, pogledajte mrežno mjesto izdavatelja kartice.
-
-
Ako je vaša kartica izgubljena, ukradena, oštećena ili kompromitirana, surađivat ćemo s vašom financijskom institucijom kako bismo vam odobrili i ubrzali isporuku hitne kartice, obično u roku od 1 do 3 dana. Za pomoć nas nazovite besplatno (1-800-847-2911) ili upotrijebite jedan od naših globalnih besplatnih brojeva s padajućeg izbornika iznad.
Verified by Visa program / 3-D Secure
-
-
Kao korisnik ne morate se registrirati za 3-D Secure. Izdavatelji (financijska institucija, poput banke ili kreditne unije) obrađuju provjeru autentičnosti koju pruža 3-D Secure. Vaše mrežne transakcije osigurane su putem Visa kartice, a naša poboljšana sigurnost čini kupnju besprijekornijom – dok vas i dalje štiti od prijevare.
-
-
Kao korisnik ne biste trebali nailaziti na bilo kakve probleme s uslugom 3-D Secure. Ako do toga ipak dođe, obratite se izdavatelju ili banci za više informacija pomoću telefonskog broja na kartici.
-
-
3-D Secure nudi dodatnu zaštitu za transakcije u e-trgovini prije autorizacije. Omogućuje razmjenu podataka između trgovca, izdavatelja kartice i, po potrebi, korisnika radi provjere je li transakciju pokrenuo pravi vlasnik računa. Ako želite saznati više pojedinosti o tome kako se ova sigurnosna tehnologija bori protiv prijevara i pruža bolja iskustva plaćanja, pogledajte 3-D Secure.
Poklon kartice
-
-
Za upute o tome kako provjeriti stanje vaše Visa poklon kartice, posjetite našu stranicu za saldo Visa poklon kartice.
-
-
Da biste saznali više o aktivaciji i upotrijebili svoje Visa poklon kartice, posjetite stranicu za saldo Visa poklon kartice.
-
-
Da biste pronašli više korisnih informacija o Visa poklon karticama, posjetite odjeljak Često postavljana pitanja na stranici za saldo Visa poklon kartice koja pokriva sve od toga što učiniti ako se vaša Visa poklon kartica izgubi ili vam je ukradena pa do povrata robe pomoću vaše Visa poklon kartice.
Trgovci
-
-
Ako imate dvojbi koje uključuju trgovca, možete odmah poduzeti radnje ispunjavanjem ovog obrasca.
-
-
Da – ako upotrebljavate Visa kreditnu karticu, Visa debitnu karticu ili Visa poklon karticu. Osim toga, trgovac mora jasno dati do znanja na prodajnom mjestu (bilo u trgovini ili online) da postoji dodatna nadoplata. Za više informacija o nadoplatama za trgovce posjetite Pravila Vise.
-
-
Općenito, trgovcu nije dopušteno utvrditi minimalni ili maksimalni iznos za Visa transakciju. Međutim, iznimke vrijede u SAD-u i na američkim teritorijima, poput Portorika, Američkih Djevičanskih Otoka i Guama. Na tim lokacijama i samo za kreditne kartice, trgovac može zahtijevati minimalni iznos transakcije od 10 USD. Ako naiđete na problem u kojem je trgovac odbio prihvatiti vašu Visa karticu na temelju toga što trgovac zahtijeva minimalni ili maksimalni iznos na Visa debitnoj kartici ili zahtijeva da iznos kupnje na kreditnoj kartici bude veći od 10 USD, obavijestite svog izdavatelja Visa kartice.