Ako država/regija u kojoj boravite nije na popisu ili imate poteškoća s upotrebom besplatnih brojeva, nazovite +1-303-967-1096. (Poziv na trošak primatelja uspostavlja se pomoću lokalnog operatera).
Kartica vam je izgubljena ili ukradena?
Nazovite nas
3 jednostavna koraka do zamjenske kartice
1. Kontaktirajte nas u bilo koje vrijeme
Dostupni smo za online ili telefonski razgovor kako bismo vam pomogli. Kliknite gumb za razgovor ili pronađite telefonski broj, samo odaberite državu iz koje zovete u gornjem polju.
2. Deaktivirajte svoju karticu
Predstavnik Vise će deaktivirati vašu izgubljenu ili ukradenu kreditnu ili debitnu karticu i odmah obavijestiti vašu banku. U slučaju da je vaša kartica ukradena, to može pomoći u sprječavanju prijevare.
3. Nabavite novu karticu
Visa će surađivati s vašom bankom kako bi zamijenila vašu debitnu ili kreditnu karticu i isporučila vam je u roku od 24 do 72 sata.
U hitnim slučajevima
Možemo organizirati da vam što prije nabavimo hitnu zamjensku karticu ili gotovinu. Samo nazovite i blokirat ćemo vašu karticu (ako je broj kartice poznat) i povezati vas s vašom financijskom institucijom / bankom. Zatim, nakon odobrenja banke, također možete dobiti hitnu zamjensku karticu u roku od jednog do tri radna dana.* Alternativno, možemo organizirati da gotovina bude dostupna na lokaciji u vašoj blizini, obično u roku od nekoliko sati nakon odobrenja vaše banke.
*Primjenjuju se neka ograničenja
Često postavljana pitanja
-
Predstavnik Vise vam može pomoći da prijavite izgubljenu ili ukradenu karticu. Razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.
-
Predstavnik Vise može vam pomoći da prijavite prijevarne troškove svojoj banci. Razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.
-
Odmah se obratite svojoj banci. Ako vam je potrebna pomoć u pronalaženju broja vaše banke kako biste mogli poništiti svoju karticu, razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.
-
Visa - Regulativa nulte odgovornosti* naše je jamstvo da nećete biti odgovorni za neovlaštene troškove nastale upotrebom vašeg računa ili informacija o računu. Zaštićeni ste ako je vaša Visa kreditna ili debitna kartica izgubljena, ukradena ili prijevarom upotrijebljena, online ili offline.
* Visa - Regulativa nulte odgovornosti ne primjenjuje se na određene poslovne kartice i anonimne transakcije prepaid karticama ili transakcije koje ne obrađuje Visa. Vlasnici kartice moraju pažljivo brinuti o svojoj kartici i odmah obavijestiti financijsku instituciju izdavatelja o svakoj neovlaštenoj uporabi. Obratite se svojem izdavatelju za više detalja.
-
Kako biste obavili kupnju dok čekate zamjensku karticu, ili kad imate poteškoća kod prihvaćanja kartice, ili pak kada vam je jednostavno potrebna gotovina, Visa može dogovoriti isplatu gotovine da bude dostupna na lokaciji u vašoj blizini. Razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.
-
Ako je vaša kartica – debitna ili kreditna – izgubljena, ukradena, oštećena ili kompromitirana, surađivat ćemo s vašom financijskom institucijom da vam odobri i ubrza isporuku hitne kartice. Visa globalni centar za usluge pružanja pomoći korisnicima vam je na raspolaganju. Razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.
-
Služba za upite vlasnika kartice Visa 24/7 može vas povezati s vašom financijskom institucijom u slučaju specifičnih upita vezanih za račun, pružiti opće informacije u vezi s Visom ili vas povezati s pružateljem usluga ako vam je potrebna pomoć u vezi s pogodnostima vaše kartice. Razgovarajte s nama ili nas nazovite putem globalnog besplatnog broja vaše države/regije s padajućeg izbornika na vrhu ove stranice.