Nazovite nas
Nazovite² jedan od naših besplatnih brojeva koji će se povezati s predstavnikom Vise.
Nazovite² jedan od naših besplatnih brojeva koji će se povezati s predstavnikom Vise.
Ako država/regija u kojoj boravite nije na popisu ili imate poteškoća s upotrebom besplatnih brojeva, nazovite +1-303-967-1096. (Poziv na trošak primatelja uspostavlja se pomoću lokalnog operatera).
Za uobičajena pitanja i dvojbe u vezi sa svojom osobnom Visa karticom posjetite naš centar za podršku.
Obratite se svom izdavatelju Visa platne kartice za informacije o svom računu ili podatke o transakciji na kartici. Time se osigurava da pristup informacijama imaju samo ovlaštene osobe, u skladu s procesima provjere vašeg izdavatelja.
Adresu i telefonski broj izdavatelja vaše kartice možete pronaći na svom Visa izvodu. Broj telefona može se nalaziti i na poleđini same kartice.
Kako biste saznali više o tome kako Visa upotrebljava i štiti vaše osobne podatke, posjetite Visa centar za privatnost.
Izdavatelj vaše kartice može vam pomoći riješiti probleme koji se odnose na neovlaštene transakcije. Adresu i/ili broj telefona naći ćete na svojem Visa izvodu o stanju računa. Broj telefona može se nalaziti i na poleđini same kartice.
Ako biste željeli saznati više o uslugama koje nudi Visa za dodatnu razinu zaštite svoje Visa kartice, istražite odjeljak Safety + Security u često postavljanim pitanjima.
Vaše iskustvo plaćanja izuzetno nam je važno. Trgovci koji prikazuju Visa logotip ne smiju birati hoće li ili ne prihvatiti Visa karticu za plaćanje ako se kupac ponaša u dobroj vjeri.
Visa ima preko 14.000 klijenata financijskih institucija koji izdaju vlastite Visa kartice i prijavljuju trgovce da ih prihvate. Te institucije postavljaju uvjete i odredbe za svoje odnose s trgovcima i rukovode svim pitanjima korisničke službe koja se odnose na njih.
Savjetujemo da obavijestite izdavatelja vaše Visa kartice putem broja korisničke podrške koji se nalazi na Visa izvodu o stanju računa ili na poleđini Visa kartice. Izdavatelj vaše Visa kartice ima pristup odgovarajućim Visa pravilima i propisima, kao i obrascima Obavijest o pritužbama korisnika kako bi podnio žalbu.
Pazite na svaku poruku e-pošte koja zahtijeva osobne podatke – poput zaporke, PIN-a ili vašeg broja socijalnog osiguranja – ili vas šalje na mrežnu stranicu koja od vas traži takve informacije. Te poruke mogu sadržavati nezakonite postupke „lažiranja“ ili krivotvorenja adrese e-pošte kako bi nalikovala na neku drugu legitimnu adresu i poslovanje. Zapamtite da nikada ne šaljete osobne podatke putem e-pošte. Ako ste primili e-poštu koja lažira Visu, obavijestite Visu o detaljima nezakonite e-pošte.
Važno je da korisnici znaju da Visa vlasnike kartica neće zvati telefonom niti kontaktirati e-poštom kako bi od njih tražila informacije o računu. Visa pozivni centri ne pokreću izlazne telemarketing pozive. Korisnici ne trebaju odgovarati ni na kakvu e-poštu ili telefonske pozive koji zahtijevaju osobne informacije o kartici i savjetuje im se da odmah prijave situaciju lokalnom organu za provedbu zakona kao i financijskoj instituciji koja je izdala karticu. Vlasnici kartice također trebaju znati da politika nulte odgovornosti tvrtke Visa prema prevarama osigurava da oni nisu odgovorni za bilo koje neovlaštene kupnje.
U tvrtki Visa, sigurnost na mreži ključna je za naše vrijednosti. Uspostavili smo Bug Bounty program kako bismo olakšali razmjenu informacija o potencijalnim ranjivostima, uspostavili pravila za ispitivanje ranjivosti i osigurali sigurno mjesto za pojedince koji se pridržavaju ovih pravila. Valjana i provediva izvješća mogu se dodijeliti prema pravilima programa.
Ako ranjivost koju želite prijaviti nije podobna za program Bug Bounty, možete to prijaviti našem programu Odgovornog otkrivanja koji ne nudi poticaj.
Ako ste korisnik ili dobavljač koji doživljava ili je na vas utjecao sigurnosni incident koji je uzrokovan ili može utjecati na Visa proizvod ili uslugu, obratite nam se.
Kad plaćate na benzinskoj postaji, neki izdavatelji kartice primjenjuju „zadržavanje sredstava” vlasnika kartice u očekivanju konačnog iznosa transakcije kako bi osigurali da ne dođe do prekoračenja na računu vlasnika kartice. Trgovci na benzinskim postajama ne primjenjuju zadržavanja računa. Ako imate pitanja o zadržavanju na vašem računu koje se odnosi na transakcije kupnje goriva, obratite se izdavatelju svoje kartice.
Upozorenja o zadržavanjima sredstava na benzinskim postajama i upozorenja o računu: Odbici računa ne mogu se primijeniti odmah dok konačni iznos još nije poznat. Visa je utvrdila ove postupke radi zaštite izdavatelja Visa debitne kartice, trgovaca i vlasnika kartica. To se najčešće javlja prilikom zahtjeva korisnika za pogodnosti pri plaćanju, kao što je usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji.
Na primjer, ako koristite svoju Visa debitnu karticu u restoranu, vaša kartica može biti odobrena prije uračunavanja napojnice. Za takve vrste kupnje, izdavatelj Visa debitne kartice može obilježiti sredstva vlasnika kartice za pokriće procijenjenog troška transakcije. Taj postupak poznat kao „zadržavanje” osigurava i vlasnika kartice i trgovca. Osigurava da vlasnik kartice ne potroši više novca nego što ima, a trgovci su plaćeni za transakciju. Dok većina transakcija ima zadržavanje manje od 24 sata, Visa štiti vlasnike kartica zahtijevajući od izdavatelja ili financijske institucije da ukloni sva zadržavanja u roku od 72 sata.
Dok većina transakcija ima zadržavanje manje od 24 sata, Visa štiti vlasnike kartica zahtijevajući od izdavatelja ili financijske institucije da ukloni sva zadržavanja u roku od 72 sata ili manje.
Neka upozorenja o računu možda ne odražavaju konačni iznos – posebice kod trgovaca gdje nije poznat konačni iznos, kao što su restorani ili usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji. Iznos na upozorenju o računu možda nije konačni iznos transakcije koji će se nalaziti na vašem izvodu o stanju računa.
Online izvodi o stanju računa možda ne odražavaju odmah konačni iznos transakcije - posebno kod trgovaca gdje konačni iznos nije poznat u vrijeme autorizacije, kao što su restorani ili usluga „plaćaj dok puniš“ na benzinskoj postaji. Vaš online izvod o stanju računa trebao bi odražavati konačni iznos transakcije do sljedećeg radnog dana.
Sve zahtjeve u vezi sa sponzorstvom potrebno je poslati u pismenom obliku na:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa SAD
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Hvala vam na vašem interesu za oglašavanje Vise, ali mi ne možemo prihvaćati ideje za oglašavanje koje nismo tražili.
Kao uslugu ovlaštenim izdavateljima Visa kartica i Visa trgovcima, Visa omogućuje elektroničke prikaze oznake brenda Visa i poveznice na mrežne stranice u vlasništvu tvrtke Visa. Samo izdavatelji Visa kartica i trgovci ovlašteni su za korištenje oznaka marke Visa. Ako radite za izdavatelja Visa kartice ili Visa trgovca, posjetite naš Marketing centar za informacije o Visa logotipu i preuzimanje.
Visa ne ugovara niti uslužuje račune trgovaca, ali ako želite prihvatiti Visu u svojem poslovanju, obratite se Visa prihvatitelju ili saznajte više o tome kako postati Visa prodajno mjesto.