Vijesti

Umjesto gotovine, odaberite novu božićnu tradiciju

13/12/2016

Press Release Image

London, prosinac 2016.: Visa Inc. (NYSE: V) – Kod online ili kupovine u trgovinama, kupujući darove ili uživajući u božićnim radostima – kupci više ne koriste gotovinu, već odabiru brzinu i praktičnost beskontaktnih kartica i novih metoda plaćanja.

PORAST BESKONTAKTNOG PLAĆANJA

Uz 165 milijuna beskontaktnih kartica i 3,4 milijuna terminala NFC diljem Europe, uporaba je porasla s 36% u 2015. na 52% u 2016. godini, pokazuju podaci Visine Studije o digitalnim načinima plaćanja iz 2016. godine. Ovaj trend nije rezerviran samo za mlađe generacije, kao potrošače koji su iskusniji u korištenju tehnologije. Porast beskontaktnog plaćanja prisutan je u svim dobnim skupinama, a najveće povećanje je u dobnoj skupini od 55 do 64, koja bilježi rast od 64% u usporedbi s 2015. godinom.

BESKONTAKTNO PLAĆANJE POTIČE NOVE NAČINE PLAĆANJA

Štoviše, uporaba beskontaktnih kartica ima vidljiv utjecaj na druge metode plaćanja. Diljem Europe, korisnici beskontaktnih kartica otvoreniji su prema korištenju mobilnog uređaja kao metode plaćanja u trgovini (52% korisnika beskontaktnih kartica u usporedbi s 32% korisnika koji ne koriste beskontaktne kartice), za kupovinu putem aplikacije proizvođača (49% u usporedbi s 31%) i za plaćanje obroka (50% u usporedbi s 30%).

Uz sve prednosti beskontaktnog plaćanja, potrošači sve više prepoznaju i prednosti drugih novih metoda plaćanja. U 2016. godini, 44% Visinih ispitanika izjavilo je da koriste aplikacije za mobilno plaćanje, što je povećanje od 38% u usporedbi s prošlom godinom. Gotovo polovica ispitanih (46%) slaže se da je plaćanje mobilnim uređajem ili nosivim uređajima za plaćanje olakšalo kupovinu svega što im je potrebno.

Upravo ta dodatna praktičnost potiče i porast u uporabi digitalnih novčanika diljem različitih kanala za kupovinu. Europski potrošači zainteresirani su za korištenje digitalnih novčanika za kupovinu licem u lice (37%), putem aplikacija (51%), kao i online (56%). Potrošači se slažu da su primarne prednosti povećana praktičnost (61%) i mogućnost plaćanja bilo kada i bilo gdje (59%).

POTROŠAČI POVEZUJU KUPOVINU U TRGOVINAMA I ONLINE

Visina Studija o digitalnim načinima plaćanja također otkriva da kupci koriste kombinaciju fizičkih i online kanala kada obavljaju kupovinu, posebno kod skupljih artikala. Sedam od deset europskih potrošača pregleda artikl u trgovini prije nego što ga kupe online, dok gotovo isto toliko, 66% njih, pretražuje internet kako bi pronašli najbolju cijenu prije kupovine artikla u trgovini proizvođača.

Unatoč porastu online prodajte uoči i za vrijeme Božića, kupci i dalje ostaju vjerni „fizičkim“ trgovinama. Naime, 60% potrošača još uvijek uživa u iskustvu interakcije s osobljem pri odabiru poklona te u pregledavanju potencijalnog poklona uživo.

Kevin Jenkins, Izvršni direktor Vise za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku, rekao je:

„Bolje poznavanje beskontaktnih kartica kod europskih potrošača postupno pomaže i da uporaba mobilnih novčanika i drugih digitalnih načina plaćanja postane uobičajena pojava. Ovoga Božića svjedočit ćemo korištenju nekoliko različitih metoda za plaćanje poklona ispod drvca, slavljeničkih pića s prijateljima te čak i božićne purice.

Potrošači su sada naoružani različitim novim načinima plaćanja – kao što su nosivi uređaji za plaćanje i različite opcije kod korištenja digitalnih novčanika na mobilnim uređajima. Ove mogućnosti potrošačima koji kupuju u trgovinama pružaju nekoliko različitih načina za brzu, jednostavnu i sigurnu kupovinu.

Uspješnost trgovaca zato će ovoga Božića ovisiti i o njihovoj mogućnosti da potrošačima omoguće da plate onako kako to oni žele.“